Aalst

Kanunnik Colinetstraat 15/4,
9300 Aalst

Tel. 052 22 14 43

Openingsuren loket:

di 9u – 12u

do 9u – 12u

In de namiddag op afspraak

Telefonisch bereikbaar:

Elke werkdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 16 uur

Berlare

Gaver 70,
9290 Berlare

Tel. 052 22 14 43

Openingsuren loket:

ma 9u – 12u

vrij 9u – 12u

In de namiddag op afspraak

Telefonisch bereikbaar:

Elke werkdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 16 uur

Dendermonde

Serbosstraat 2/16,
9200 Dendermonde

Tel. 052 22 14 43

Openingsuren loket:

ma 9u – 12u

di 9u – 12u

woe 9u – 12u

do 9u – 12u

vrij 9u – 12u

In de namiddag op afspraak

Telefonisch bereikbaar:

Elke werkdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 16 uur

Ik ben huurder

Ik wil een defect melden

Heb je een technisch probleem?

Heb je een technisch probleem dat geen betrekking heeft op de centrale verwarming of de lift? Dan kan je dat via onderstaand formulier melden. De velden met een * zijn verplicht.
Opgelet: deze aanvraag wordt tijdens de kantooruren verwerkt, dus niet ‘s avonds en in het weekend.

Technisch probleem melden
Geef hier de straat op waarin het defect of probleem zich voordoet.
Upload foto’s van het defect

Maximum file size: 10MB

CAPTCHA

Probleem CV-installatie

Voor dringende problemen met centrale verwarming of warm water tijdens het weekend of buiten de kantooruren, is er een permanentiedienst. Je kunt terecht bij de firma Van Cauter op het nummer 053 83 13 38. Tijdens de kantooruren bel je naar stek92 op het nummer 052 22 14 43.

Wie de firma Van Cauter contacteert voor niet-dringende gevallen, zal hiervoor de kosten zelf dragen.

Voor niet-dringende problemen bel je tijdens de kantooruren naar stek92 of je geeft het probleem door via de website.

Probleem met de lift?

Is er een probleem met je lift? Dan kan je steeds terecht bij de permanentiedienst van de onderhoudsfirma. Je kan hen rechtstreeks contacteren bij problemen. Hun gegevens vind je terug ter hoogte van de liftinstallatie.

Contacteer de dienst Technische dienst