Close
Aalst

Kanunnik Colinetstraat 15/4, 9300 Aalst

Tel. 052 22 14 43

Openingsuren loket:

di 9u – 12u

do 9u – 12u

Telefonisch bereikbaar:

Elke werkdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 16 uur

Berlare

Gaver 70, 9290 Berlare

Tel. 052 22 14 43

Openingsuren loket:

di 9u – 12u

vrij 9u – 12u

Telefonisch bereikbaar:

Elke werkdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 16 uur

Dendermonde

Serbosstraat 2/16, 9200 Dendermonde

Tel. 052 22 14 43

Openingsuren loket:

ma 9u – 12u

di 9u – 12u

woe 9u – 12u

do 9u – 12u

vrij 9u – 12u

Telefonisch bereikbaar:

Elke werkdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 16 uur

Ik ben huurder

Wie herstelt wat?

Sommige herstellingen voeren wij uit en andere herstellingen zijn voor jouw rekening. In ons online overzicht hieronder vind je per categorie informatie over wat wij herstellen en wat je zelf moet betalen. Hou er rekening mee dat we onmogelijk elke vorm van schade, defect of herstelling kunnen omschrijven. Wat we in ons overzicht beschrijven is wel het meest up-to-date. 

Grote herstellingen

Wij zorgen voor herstellingen die moeten gebeuren door slijtage, ouderdom of overmacht. Wij vervangen bijvoorbeeld een raam dat door een onverwachte, hevige hagelbui (overmacht) barst. Ook verborgen gebreken moeten wij herstellen. Als je woning bijvoorbeeld vochtige plekken heeft door een slechte constructie van de afvoerbuizen, dan betalen wij de herstelling.

Hoe werken we concreet?

We geven twee voorbeelden van wie wat moet herstellen en betalen. 

De lift in jouw gebouw: jij betaalt voor het onderhoud, maar wij betalen herstellingen.
Jij betaalt voor het onderhoud van je individuele verwarmingsketel. Is er iets kapot, dan betalen wij dit. Tenzij het toestel is kapotgegaan doordat jij het slecht gebruikte of niet liet nakijken zoals dat verplicht is. 

Maak je opzettelijk dingen kapot? Dan betaal je zelf alle kosten. Bovendien vinden we het zeer erg dat je dit doet. We kunnen daarom je huurcontract stopzetten.

Het Reglement van Inwendige Orde

In onze RIO vind je informatie en afspraken, over jouw rechten en plichten als huurder. Die zorgen ervoor dat alles voor iedereen naar wens verloopt. Goede afspraken maken goede vrienden. Daarom is het belangrijk dat je deze brochure zeker doorneemt.

Bijhorende documenten

RIO - Reglement van Inwendige Orde