Aalst

Kanunnik Colinetstraat 15/4,
9300 Aalst

Tel. 052 22 14 43

Openingsuren loket:

di 9u – 12u

do 9u – 12u

In de namiddag op afspraak

Telefonisch bereikbaar:

Elke werkdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 16 uur

Berlare

Gaver 70,
9290 Berlare

Tel. 052 22 14 43

Openingsuren loket:

ma 9u – 12u

vrij 9u – 12u

In de namiddag op afspraak

Telefonisch bereikbaar:

Elke werkdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 16 uur

Dendermonde

Serbosstraat 2/16,
9200 Dendermonde

Tel. 052 22 14 43

Openingsuren loket:

ma 9u – 12u

di 9u – 12u

woe 9u – 12u

do 9u – 12u

vrij 9u – 12u

In de namiddag op afspraak

Telefonisch bereikbaar:

Elke werkdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 16 uur

Sluitingsdagen 2024
Maandag 1 april, Woensdag 1 mei, Donderdag 9 mei, Vrijdag 10 mei, Maandag 20 mei, Donderdag 11 juli, Vrijdag 12 juli, Donderdag 15 augustus, Vrijdag 16 augustus, Vrijdag 1 november, Maandag 11 november, Woensdag 25 december, Donderdag 26 december

Ik wil huren

Hoe stel ik me kandidaat?

Voldoe je aan alle inschrijvingsvoorwaarden? Dan kun je ofwel tijdens de openingsuren persoonlijk langskomen in een van onze kantoren, ons bellen op het nummer 052 22 14 43 of mailen naar info@stek92.be. We bezorgen je de inschrijvingsformulieren persoonlijk, per mail of per post.

Je inschrijving

Zorg dat je alle nodige documenten verzamelt en breng ze mee naar je inschrijving. Dat kan:

Op woensdagnamiddag in de woonwinkel in de Franz Courtensstraat 11 in Dendermonde (administratief centrum, 1e verdieping) telkens van 14 tot 16 uur.

Tijdens de spreekuren in onze Parti-Bus. De Parti-Bus is een mobiel onthaal waar je zonder afspraak terechtkunt met al je vragen, ideeën en bezorgdheden, maar dus ook voor een inschrijving. Bekijk hier de spreekuren van de Parti-Bus.

Wanneer je eenmaal ingeschreven bent, ontvang je van ons een inschrijvingsbewijs, hou dat goed bij.

Welke documenten neem je zeker mee?

  • Jouw identiteitskaart
  • Documenten van jouw leefloon of uitkering, bv. mutualiteit, de RVA, het OCMW
  • Als jij of een gezinslid een handicap heeft: een attest van de FOD Sociale zekerheid of de instelling die de invaliditeitsuitkering betaalt
  • Eventueel een attest over onteigening, ongeschiktverklaring of onbewoonbaarverklaring van je huidige woning
  • Een attest dat zowel jij als je partner, Nederlands spreken of aan het leren zijn
  • Eventueel een attest van co-ouderschap

Inschrijvingsformulier via de post ontvangen

Kun je zelf niet langskomen? Vul dan onderstaand formulier in en we sturen je een formulier toe per post of via e-mail.

Woning aanvragen

Maximum file size: 10MB

CAPTCHA