Close
Aalst

Kanunnik Colinetstraat 15/4, 9300 Aalst

Tel. 052 22 14 43

Openingsuren loket:

di 9u – 12u

do 9u – 12u

Telefonisch bereikbaar:

Elke werkdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 16 uur

Berlare

Gaver 70, 9290 Berlare

Tel. 052 22 14 43

Openingsuren loket:

di 9u – 12u

vrij 9u – 12u

Telefonisch bereikbaar:

Elke werkdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 16 uur

Dendermonde

Serbosstraat 2/16, 9200 Dendermonde

Tel. 052 22 14 43

Openingsuren loket:

ma 9u – 12u

di 9u – 12u

woe 9u – 12u

do 9u – 12u

vrij 9u – 12u

Telefonisch bereikbaar:

Elke werkdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 16 uur

Ik wil huren

Kan ik de huurwoning weigeren?

Je krijgt van ons een brief of e-mail wanneer we een passende woning voor je hebben. Binnen de twee weken moet je laten weten wat je beslist.

Vind je de woning niet goed? Dan weiger je ze. Misschien heb je een heel goede reden waarom je de woning niet wil of waarom je op dit moment niet kan verhuizen. Meld dat dan op papier aan ons.

Als je weigert, dan krijg je ten vroegste drie maanden later een nieuw aanbod, tenzij je op papier meldt dat we je toch sneller een woning mogen aanbieden.

Weiger je ook het tweede aanbod? Dan schrappen we je inschrijving. Als je dan nog bij ons wilt huren, moet je opnieuw je kandidatuur indienen en kom je opnieuw achteraan de wachtlijst.

Grondige redenen voor weigering

Wil je de woning wel aanvaarden, maar is dat momenteel door bepaalde bijzondere of tijdelijke omstandigheden niet mogelijk? Dan bezorg je ons daar best ene bewijs van. Als je dat bewijs levert, dan bekijken we of dit een gegronde weigering is of niet.

Bijvoorbeeld: je verblijft in het ziekenhuis of in de gevangenis en dergelijke meer.

Niet reageren is geschrapt worden

Reageer je twee keer niet op onze aanbodbrieven? Dan schrappen we jou van onze wachtlijst.